MKS Chojniczanka Chojnice 1999/2000 - strona nieoficjalna

piątek

sobota

Mini-Chat

Musisz się zalogować, aby korzystać z mini-chatu.

Aktualności

RELACJA - oboz zimowy

• autor: Trener Adam Błaszczak, 2013-02-20 22:46

Relacja z obozu w Białym Dunajcu

w galerii można zobaczyć pierwszą część zdjęć z obozu

Dzień pierwszy 10.02.

Na miejscu byliśmy o godzinie 5 30, mieliśmy więc dużo czasu na zakwaterowanie i chwilę odpoczynku po podróży. Następnie zjedliśmy śniadanie i o godzinie 10 00 wybraliśmy się na niedzielną Mszę Świętą, która była dość długa :) W drodze powrotnej nasze dzieciaczki :P porządnie wytarzały się w śniegu. Zgodnie z planem o godzinie 17 30 odbył się trening na hali sportowej. Potem już tylko kolacja i odpoczynek przed kolejnym, już dużo intensywniejszym dniem.

Dzień drugi - 11.02.

Dzień rozpoczęliśmy śniadaniem, a następnie o godzinie 10 30 wyruszyliśmy na trening w terenie. Marszobiegi przeprowadziliśmy w trzech grupach na dystansie 10 km. Po obiedzie jeszcze jeden trening, tym razem w hali. Dzień zakończyliśmy na śpiewająca w konkursie karaoke.

Dzień trzeci - 12.02.

Po raz pierwszy od rozpoczęcia obozu przed śniadaniem odbyły się zajęci poranne w terenie. O godzinie 12 00 w Zakopanem rozegraliśmy sparing z AP Pomorze Sopot rocznik 98 i młodsi. Po bardzo dobrej pierwszej połowie, która była pełna walki w trudnych warunkach remisowaliśmy 1-1 ,niestety niektórzy zawodnicy, którzy zagrali w drugiej połowie zapomnieli zabrać z hotelu ambicje i chęci do podjęcia walki. Efektem tego było 9 straconych goli, a wynik końcowy lepiej zostawić bez komentarza - 1-10. Wieczorem w hali odbył się wewnętrzny turniej, w którym zdecydowanie najlepsi okazali się opiekunowie w składzie: Borowski, Gorlik, Modrzejewski, Frymark, Prusaczyk i Błaszczak  :) Dzień zakończyliśmy 2 - godzinnym pobytem na basenie termalnym w Białce Tatrzańskiej.

Dzień trzeci - 13.02.

Cały trzeci dzień obozu spędziliśmy w Zakopanym. We ramach treningu weszliśmy na Gubałówkę, z której później musieliśmy zejść :P Kolejne godziny spędziliśmy na zwiedzaniu Krupówek.

Dzień czwarty - 14.02.

Kolejny dzień zaczęliśmy od treningu w terenie i marszobiegu na dystansie 12 km, następnie trening w hali, a na sam koniec dnia wyjazd do Białki na termy.

Dzień piąty - 15.02.

Przedostatni dzień obozu spędziliśmy na 4 godzinnym marszu na Morskie Oko, a później już tylko zajęcia wieczorne, a konkretniej to chrzest nowych zawodników :D

Dzień szósty - 16.02.

Po śniadaniu ok. godziny 9 30 wyruszyliśmy w drogę powrotną. W Chojnicach byliśmy o 21.